2016年1月12日星期二

Eğer "7 ağız" sorumlu olmak istediğinizde LED satış yapmalıdır

        Shenzhen Ltd OPTO Co, Risen,led sel ışık çin toptan,Çin sel ışık led fabrikası,led reflektör fabrika çin.Biz müşterilerimiz ile konuşmak satış kuralı itaat gerekir.Satış sadece mütevazı bir tutum tutmak için başka uygar dil kullanmak, müşteri ile iletişim ve yolları ve iletişim ve konuşma anlamında da problem.It bazı ayrıntılara dikkat etmek gerekir sorumlu olmak önemlidir "7 ay" nin.
1, müşteri tabu ile görüşmesinde "kapa çeneni
         Sözde, olumsuz sonuçları neden tek bir kelime dile, yani buz gizlemeye konuşmak değil "kapa çeneni". Müşteri hakkında konuşurken sürecinde, her zaman ilgi müşterilerine konuşma olarak kabul edilecektir, sessiz tutmak. Her iki taraf da, biri aniden "durakladı," oldukça iyi pazarlık var birbirlerine "protesto" anlamak ya da konunun yorgun hissediyorum eşleştirilmiş olacak. Yani, bir kez konuşma, "duraklama" ortaya çıkması ile dokundu, satış personeli en kısa sürede yeni konulara yol veya müşterinin konuşma teşvik etmek amacıyla, eski konuyu kaydırmak için yollar düşünmek gerekir.
2'de ve müşteriler "tabu olarak" konuşma
          Sözde "kesintiye", müşterilere konuşma sürecinde, aniden seni keserek, kesildi.
          Satış personeli, genel olarak, bir ağız, bu müşteriler için saygı eksikliği hakim olacak, müşteriler kesme olmamalıdır. Eğer gerçekten onların farklı görüşlerini ifade değil, aynı zamanda müşterilerin konuşmak için beklemek gerekir müşterinin sözlerini istiyorum.
           İlk önce müşteri onayını almalıdır, müşterinin kelime eklemek istiyorsanız, bana koymak sonra biraz ekleyin ve için izin lütfen. Ancak, "kesintiye" zaman çok uzun değil, çok az zaman, bu yüzden müşterilerin sözünü fikri. "" Özür dilerim "demek müşterinin konuşma kesmek için acil bir şey var.
Konuşma tabu kirli ağzına 3 ve müşteriler "
         Sözde "kirli ağız" medeniyet konuşmak için değil, "kirli kaotik ve yoksul" dil bir lokma. Satış personeli bir kalitesi gibi tabu olmaktır.
4, ve müşteriler tabu "jikleyi" konuşmak
         Sözde "choke" rastgele mizah sınır yoktur, kaygan konuşuyor. Mizah asil yetiştirilmesi olduğunu. Sağ durumda, konuşmak için esprili bir dil kullanarak, insanlar kısıtlama duygusu kurtulmak yapabilir, rahat ve mutlu olur. Buna ek olarak, bu tür estetik zevk, eleştiri ve hiciv olarak birden fazla işlevleri vardır. Ancak, mizah da günler ve nesneleri ayırt etmek gerekiyor, dikkate kendi kimliklerini almak gerekir. Tüm "mizah duygusu" ise, müşteri memnuniyetsizliği ile sonuçlanan olarak glib var "azaltılmış" olabilir.
5 ve müşterilerin tabu "geveze" konuşmak
         Sözde "konuşkan" aşk bir şaka, sevgi demek saçmalıktır. "Konuşkan" oynamayı seviyorum, müşteriler, alay alay alay almak için apt. Değil meihuazhaohua, ramble için bir araya getirdi; Her iki kişi aşağı bakmak ve insanlar nefret edelim, "konuşkan" oynarlar.
6 ve "Gıda tabu için mücadele" nin konuşmak müşterileri
        Sözde "kavga", diğerleri, aşk şike ile aşk savunarak olduğunu. Onlar "hakikat kendi ellerinde her zaman", onlar her zaman haklı olduğunu düşünüyorum. "Kavga" satış personeli, Aşk, bu kişinin müşteriler tarafından memnuniyetle değil "değil, üç puan için, izin vermemek nedeni var."
Konuşma tabu "bıçak ağız" 7 ve müşteriler
         Sözde "bıçak ağzı", alaycı alay, abusable aşkı konuşuyor. Müşteri, herkes kendi zayıf yönleri vardır "sonunda sorulan güveç kırmak için değil bir satış kişi olarak, konuşmak için değil önlemek istediği zaman, her müşterinin kendi gizlilik vardır, bu yüzden insanlara göstermek istemiyorlar "Haziran ayında üç sıcak kış, soğuk abusable belirtiyor. Eskilerin söylediği gibi" pot açık değil söz yapmak hangi pot "konuşmak gerekir. Uyum "tabu" Ağzı düşmanları her yerde, her zaman savaşa gitmek yapım, bir bıçak gibi, iş ihlal ", kendi eksiklikleri olumsuz sonuçlara yol açacaktır sonunda dolayı.
Daha fazla bilgi giriniz:http://www.outdoorlightingsupplier.com/

没有评论:

发表评论