2016年1月15日星期五

2015 yılında sıcak grevler: OLED

          Shenzhen Ltd OPTO Co, Risen,Açık Manzara, ışık tedarikçisi ledled bahçe başak ışık tedarikçisi,led gömülü yeraltı ışık tedarikçisi.
OLED
          VI (BAS, CdTe, vs.), III-V (GaAs ve InGaAs) - Dot Quantum, QD, nano ölçekli yarı iletken ışık yayan parçacıklar yeni bir kavram, sadece II çeşitli unsurları ile sınırlı değildir 1981 Elements keşfedildi , I - III - VI (AgInS2). Gelecekte daha fazla sistem geliştirilecektir olacak.
          Kuantum nokta kuantum temel malzemesi (QLED) lüminesans LED dot olduğunu. Işık iki biçimi vardır: bir optik dönüşüm bir kat etkin bir görünür ışık aralığı içindeki farklı renklerde hassas olarak ayarlanabilir bir ışık dalga boyuna yayan mavi ışığın bir kısmını emer olarak kullanılır; İkinci GaN tabanlı LED olarak qled lüminesans uygulamak, elektrotlar ve ışık arasındaki filme kaplanmış elektrik yayan formu kullanıyor.
Kuantum aydınlatma (qled) olarak LED üç erdemleri vardır dot: A, görünür ve kızılötesi bölgeyi kapsayan bir tam spektrum, başlatma yeteneğine sahip; İkinci, kuantum doğumdan lüminesans özellikleri olabilir ve daha küçük bant genişliği ve emisyon dalga boyu yarım genişliğinin gölge serbest 20 nm altında, böylece daha doygun renk gösteriyor ;, kuantum verimi% 90 ulaşabilirsiniz. Daha sonra iyileştirilmesi için daha fazla oda olacak.
Kuantum nokta teknolojisinin hazırlık artış olabilir boyutu, büyük Stokes kayması, ışık yayan verimliliği ile kuantum noktalar özellikle spektrumları ile yüksek ışık kararlılık ve benzersiz optik özelliklerinin bir dizi olduğu bu araştırmanın odak noktası haline yapma Son yıllarda ve büyük ilerlemeler kaydedilmiştir.
          Şu anda, kuantum LED (QLED) ışık kaynağı, aynı zamanda laboratuvarda doğar dot. Ve daha fazla beklentisi önümüzdeki 15 yıl, kuantum nokta LED dünyayı yanacaktır göstermektedir.
          Kuantum nokta LED teknolojisi, güncel ticari etkisi geniş bir yelpazesi var, üretim sürecini iyileştirmek ve kar araştırma alanının odak noktası artırmak. Raporlara göre, Oregon State Üniversitesi araştırmacıları, sadece boyut ve kuantum nokta şeklini tutarlı değil, aynı zamanda daha doğru renk kontrolü yapılmış emin olamaz kuantum noktaları yeni bir tür, üretim teknolojisini göstermiştir, anlamına gelebilir LED aydınlatma yeni bir dönemin gelişi.
Daha fazla bilgi giriniz:http://www.outdoorlightingsupplier.com/

没有评论:

发表评论